Måndag- Check!

Godkväll igen!
Nu är måndagen avklarad vilket känns himla skönt, har vart en helt okej måndag ändå. Om man bortser från en del lektioner dock. Men efter skolan så var jag med mina finisar Emelie, Julia och Amanda. Vi spelade b.l.a fotboll med någon himla plastboll haha. Men kom hem runt halv sju och då tränade jag ett pass för armarna med fokus mest på triceps, men även biceps och axlar. Helt klart favoritmusklerna att träna! Såååå kul. 
 
Men har precis käkat lite kvällsmål och duschat, även kikat igenom lite plugg inför veckan. Vilket inte är så himla mycket dock, himla skönt! Och på torsdag är det studiedag och jag har en del inplanerat, men mer om det senare. 
 
Önskar er en fortsatt bra måndagkväll!♥
 
 
Är så fruktansvärt dålig på att fota om dagarna hehe, så bjuder på en gammal instapic. 
 

Kommentarer
♫♪ sandra säger:

- ja samma här!

2014-03-31 | 21:01:10
Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se
Linda säger:

jätte fin bild

2014-03-31 | 23:03:43
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Heeej:) säger:

Fin bild:) skriv gärna vad du gör för övningar och hur länge du gör dom:)

2014-04-04 | 16:10:42
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback