Monday, a new start

Hejsan!
Jag kör (tyvärr) på en vilodag från träningen idag. Min förskylning vill inte ge sig, är helt snuvig och hade helt och hållet tappat smaken imorse, men det blev bättre under dagen tack och lov. Vill gärna kunna njuta av den goda maten jag äter haha. Men nu ska jag ge förskylningen den tid den behöver för att försvinna. Helst tills på onsdag hehe. Har vart lite otålig den senaste veckan och kört på i princip som vanligt, jag är ju trots allt bara snuvig. Men det blir inte alls bättre, även om det går att träna med snuvig näsa så är det inte så sjukt kul att vara småförskyld. Tror att det kan gå snabbare om jag har tålamod och vilar en dag extra istället för en dag för lite. 
 
Men, nog om det. När jag kom hem slöade jag lite ett tag innan jag orkade ta tag i lite plugg, så trist. 
Har i alla fall nyligen käkat middag med familjen och ska mest ta det lite lugnt resten av kvällen. Ha en fin kväll kära läsare♥
Outfit-pic från ett år tillbaks, nästan i alla fall. 

Kommentarer
Charlotta Hägg säger:

Sv. Näe, det har du rätt i :) Har du några roliga planer för denna vecka? :) KRAM

2014-03-18 | 07:37:19
Bloggadress: http://charlottahagg.blogg.se/
aina [fotoblogg] säger:

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna en valfri bikini från ToDieFor. Skulle vara kul ifall du ville vara med :)
direktlänk: http://ainaphoto.blogg.se/2014/march/tavling-todieforse.html#comment


Förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer. Ha en bra dag, kram!

2014-03-18 | 15:27:09
Bloggadress: http://ainaphoto.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback