Noll inspiration

Godkväll! Har haft en mycket bra dag idag faktiskt. Känns skönt att det redan är torsdag imorgon, därefter är det fredag och då har jag och Frida bokat in pass på friskis&svettis! Mitt första pass där och det känns väldigt roligt tycker jag. Passet som vi hade tänkt boka igår blev fullt så vi fick skjuta upp det lite. Men det passade nästan bättre egentligen.
Idag har jag blandat lite styrka och kondition, blev årets första riktiga springtur med pappa idag. Har bara kört intervaller innan, så det var väldigt härligt. Men det blev en kort sväng bara. Därefter käkade vi lite mat. Denna kväll har inte något speciellt att erbjuda vilket betyder att jag inte har så mycket mer att skriva. 
 
Har försökt komma på något att skriva om väldigt länge nu men lyckades till slut få ihop ett inlägg, känns inte så himla intressant dock men ni får gilla läget så kommer jag med roligare inlägg framöver. Ha en fin kväll! ♥

Bild från min lilla promenad i måndags. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback