Nyttiga hallonbollar

Tyckte att det var ett tag sedan jag lade upp ett recept här på bloggen. Så nu mina vänner har jag ett helt nytt recept! Kom på receptet helt själv och tyckte själv att de här små söta bollarna blev underbart goda. Har inte hört talas om hallonbollar förr heller. Perfekta som snacks, fika eller mellanmål. Kommer absolut göra dessa hallonbollar igen någon gång. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
För ca. 25 små bollar:
♥ Ca. 4 dl havregryn
♥ ½ dl kvarg
♥ En banan
♥ Fem dadlar
♥ 2 dl hallon
♥ Kokos att rulla i
1. Blötlägg dadlarna ca. 2 timmar innan du börjar baka. 2. Mixa alla ingridienser i en matbredare. 3. Rulla därefter bollarna i kokos, frön, nötter eller vad du vill. 4. Ställ in i kylen en stund innan du äter de. 

Kommentarer
Carro - en alternativ bloggerska säger:

Oh vad gott! ^^ Kramisar Carro

2014-03-09 | 18:43:10
Bloggadress: http://quiethell.blogg.se/
MATILDA säger:

gott :)

2014-03-10 | 12:08:35
Bloggadress: http://matildays.forme.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback