Q/A

Fråga: Heeej:) Om: So happy!
Fortsätt gärna att lägga upp nyttiga och enkla rcept du har verkligen hjälpt mig, tack så jätte mycket 
PS: blogga gärna oftare:)
 
Svar: Åhh så glad jag blir när jag får höra detta! Det är verkligen en riktig pepp för mig. Att veta att det man bloggar om faktiskt betyder något även för andra. Jag kommer absolut fortsätta lägga upp enkla, nyttiga och goda recept framöver så det kan du räkna med! Men vill bara tala om att det går lite upp och ner, vissa perioder har jag enormt mycket inspiration och vissa andra perioder har jag noll inspiration. Men så fort jag testar något nytt recept som blir lyckat så ska jag lägga upp det även här. 
 
Och ang. uppdateringen så vet jag att den har vart riktigt sämst på senaste tiden, men jag har vart iväg en del och inte riktigt hunnit tyvärr. Och dessutom inte haft så mycket inspiration, vad vill ni läsa om egentligen? Förrutom recept? 
Men jag tycker att det är bättre att när jag väl gör inlägg, så lägger jag ner lite mer tid och gör de bra. Istället för att det kommer upp massor tråkiga inlägg flera gånger per dag. 
 
Men som sagt, tack för din kommentar! Synd bara att du var anonym, det skulle vara kul att veta vilka ni är som läser min blogg! :) Kram
 
Kika gärna in i kategorin ''Recept&tips'' för massor goda och nyttiga recept :)  
 

Kommentarer
Heeej:) säger:

Du kan kanske lägga upp videos/bilder på bra tränings tips man kan göra hemma för dom som inte har möjligheten att åka till gym osv:)

2014-04-04 | 15:59:48
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback