Rosa banangodis

Iphone-pic.
 
Skiva bara en banan och lägg hälften av de på ett fat. Blanda sedan ihop kvarg, kokos, hallon och ev. honung till en smet och bre på bananskivorna. Sedan lägger du bara på andra hälften av bananerna som små hattar, så det blir som hambrugare ungefär. Stick sedan ner tandpetare i varje bit för att det ska bli lättare att ta dem, jag hade inte gjort detta ännu på bilden. Jag hade inga speciella mått utan körde bara lite på fri hand. Du får testa dig fram vad du tycker är gott och beroende på hur stor banan det är :) 
 
Jag slängde ihop något enkelt godis tills igårkväll och det blev dessa små ''rosa banangodisarna". De vart goda faktiskt! Men bananen var lite för mogen enligt mig. Tycker det är så enkelt och gott att bara fylla skivade bananer med olika fyllningar. Testa ni också! Det går bra med vad som helst som man tycker är gott♥
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback