Saturday

Ja, här står bloggen tom och ekar. Men idag har jag haft fullt upp med att rensa hela min bokhylla, väldigt stort jobb eftersom jag bara tryckt in massa olika grejer där. Så det var en salig blandning av allt från teckningar, gamla skolgrejer, böcker, träningsgrejer och massa annat. Men det känns så himla skönt att ha den rensad. Men det allra största jobbet är dock kvar, det är min stora låda i byrålådan... Där har jag VERKLIGEN tryckt in allt. Så fort det är något jag inte vet vart jag ska göra av så åker det ner där. Usch vill inte ens tänka på vilket jobb jag har framför mig. Men det tar jag en annan dag! 
Har även vart inne en sväng till stan och kikat efter ett par löpningskor, men vi hittar inget bra till ett bra pris. Vill helst ha ett par Nike men de kostar ju en hel del tyvärr. Men kom inte därifrån helt tomhänt i alla fall! Hittade en sjukt snygg och skön träningströja från soc. Visar upp den här imorgon! 
 
Kvällen består av tacos och lite tv-mys. Vad har ni gjort idag eller vad ska ni göra?♥
 

Kommentarer
Linda Risberg säger:

SV: Ja! :D

2014-03-22 | 17:31:48
Bloggadress: http://lindarizberg.blogg.se/
kaffehörnan säger:

Vad skönt och fåde gjort

2014-03-22 | 21:30:01
Bloggadress: http://www.kaffehornan.se
mot plus säger:

himla snygga leggins btw!! =)

jaa mat är bäst! ^^

Svar: Tack så mycket! :D
Jennifer

2014-03-23 | 12:39:29
Bloggadress: http://motplus.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback