Soc.

Igår kom jag som sagt inte hem helt tomhänt, utan denna träningströjan från Stadium fick hänga med hem. Blev helnöjd med den! Har haft en i princip likadan sådan tröja fast i annan färg, men den har gått sönder lite. Denna färg är lite svår att beskriva, någon blandning mellan orange och korallfärg typ? Älskar i alla fall dessa träningströjor från soc. Billiga som bara den också! Fick denna för endast en hundralapp. Tycker att soc är ett väldigt bra märke när det kommer till kläder faktiskt, väldigt sköna och snygga för det mesta! Men det kommer aldrig slå mitt favomärke Nike, finns inget bättre än Nike! ♥
 
Vilket är ditt favoritmärke på träningsprylar? 

Kommentarer
céline säger:

ser jätteskön ut, härlig färg också! Mitt favoritmärke på träningsgrejer är också helt klart Nike, men när det gäller typ "basic" grejer så tycker jag stadiums prylar funkar minst lika bra!
:)

2014-03-23 | 18:01:45
Bloggadress: http://celiness.blo.gg
Evelina Sigetty säger:

snygg!

2014-03-23 | 18:16:55
Bloggadress: http://evelinasigetty.for.me
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback