En dag på stan med syrran

 
 
Vid lunchtid så hämtade pappa mig och syrran, efter ett tag drog vi in mot stan för att gå runt och kolla i lite butiker. Fick med mig en del hem faktiskt idag! B.l.a skolavslutningsklänning, sooom jag letat! ÄNTLIGEN! 
Varken jag eller syrran kom hem tomhänta så det var kul verkligen. Vi tog även en liten fika på espresso house. Så himla mysigt med lite systertid♥
 
Klockan fyra kilade vi iväg till frisören och klippte oss. Så himla skönt att få lite ordning på håret, har känt att det vart en enda röra på senaste tiden.
Är jättenöjd!
 
Nu har vi precis ätit lite middag och resten av kvällen vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Antagligen se lite serier för det är ju inget vidare på tv:n längre. Vad brukar ni göra på fredagskvällar? 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback