Ett ''alltmöjligt''-fluff

Jag är ju lite sådär smått förälskad i alla dessa olika sorters fluff. Idag när jag kom hem improviserade jag lite med hjälp av det vi hade hemma, och kom fram till detta lilla fluff. För dig som gillar banansmak, så måste ni testa!
♥ 1 äggvita
♥ ½ dl kvarg (lite drygt kanske)
♥ ½ liten banan
♥ 3 färska dadlar
♥ Kanel
♥ Topping, ex; nötsmör, kokos
 
Vispa upp äggvitan till ett fluff. Mosa bananen och kärna ur dadlarna, mosa även de. Blanda i allt och vispa lite till. Smaka av med kanel! Väldigt sött och gott blir det, mycket banansmak trots att det bara är så lite banan. Men extra gott blir det att toppa med kokos och något sorts nötsmör! 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback