Gossip girl

Idag var jag i Stadium arena med alla sjuor på min skola och körde lite friidrott. En del grejer var så sjukt pinsamma, som bara gick så himla dåligt för mig haha. Men vissa grejer var faktiskt riktigt roligt! 60 meters löpning tycker jag helt klart är det roligaste, skulle faktiskt vilja börja på det, för jag tycker det är så sjukt kul med kort, snabb och intensiv löpning! Däremot lång och lite mindre intensiv löpning är bland det värsta som finns haha... 
Men hur som helst körde vi även någon slags konditionsgrej i 15 minuter, jag och Amanda körde lite intervaller. 
 
Hade väl en helt okej dag i alla fall, vissa stunder bättre än andra. Kom hem redan klockan två i alla fall och då började det åska och spöregna som bara den! Helt sjukt verkligen för på lunchen satt vi ute och åt i strålande sol... 
Blev ett mag&ryggpass idag i alla fall men var inte alls taggad innan, men återfann peppen under passet. Nu ska jag kolla lite på gossip girl, yes jag kommer ge denna serie en chans i förhoppning om att den är bra. Än så länge gillar jag den faktiskt väldigt mycket!
 




Kommentarer
Charlotta Hägg säger:

Sv: Oh vad roligt! Det var jättelänge sedan jag var i Ullared. Hittade du något fint? :) KRAM

2014-05-15 | 10:13:08
Bloggadress: http://charlottahagg.blogg.se/
EMELIE FOTO & VARDAG säger:

Hej! Jag har en tävling där man kan vinna en valfri bikini från To Die For, var med gärna http://sdotter.se/2014/may/foto-natur.html#comment
Kram :)

2014-05-15 | 16:05:52
Bloggadress: http://sdotter.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback