Huvudstaden

Heey!
 
Har ju inte gjort något sånt här inlägg sedan jag kom hem från huvudstaden! Men nu så. Hade en hur mysig resa som helst över helgen. Vi åkte med tåg till Stockholm på morgonen och spenderade sedan vår dag där. Käkade lite på espresso house och gick runt i lite affärer, köpte ett sött linne inne på H&M men sedan blev det inte så mycket mer än ett läppstift i taxfree- butiken på båten. För klockan sex åkte vi iväg med birka paradise och ganska så snart käkade vi lite smörgåsbord, massvis av godsaker bjöds det på och jag blev ordentligt mätt. Sedan gick vi omkring på båten och satt och lyssnade på lite olika folk som sjöng osv. Dagen därpå var det frukostbuffé och jag som älskar frukost åt en hel del, mums♥
 
Klockan fyra var vi tillbaks i Stockholm och tog sedan bussen tillbaka hem efter en, som sagt, riktigt mysig och trevlig helg! 
Lunch på espresso house, en grillad macka med pesto, kyckling, tomater och mozzarella, behöver jag ens nämna att det var gott eller?





Lite iphone-bilder från båten. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback