Misslyckat

 Dessa muffins bakade jag i tisdags, hittade receptet på nätet och tyckte att de såg så himla söta och goda ut. Så varför inte testa? Men jag gjorde bara halva satsen, vilket var tur! För de blev inte speciellt lyckade kan jag säga. De fick en riktigt konstig smak och nä, inte alls något som jag kommer göra om. Däremot uteslöt jag proteinpulver eftersom jag inte har något sådant. Och vanlig mjölk istället för mandelmjölk, men det kan väl inte bli en enorm skillnad? Eller?
 
Aja, om ni kanske har alla ingridienserna hemma (dvs. även mandelmjölk och proteinpuder) så kan ni ju alltid testa och komma med svar på min fråga, blir det en sån stor skillnad? HÄR finns receptet. 

Kommentarer
MATILDAS säger:

tråkigt att det inte blev bra!

2014-05-09 | 13:48:33
Bloggadress: http://matildays.forme.se
Agnes säger:

de ser rätt goda ut ändå haha :)

2014-05-09 | 17:04:17
Bloggadress: http://amalmborg.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback