Pannkakslunch

Ojoj så mycket matinlägg det blev idag då! Hehe men lovar att det inte blir något mer idag, förhoppningsvis... ;) Nej men det är för att när jag väl är ledig och fixar mat själv så vill jag göra det lite extra fint och gott, och självklart vill jag dela med mig av recepten och sånt med er! Så att fler testar. 
 
Hur som helst, blev det lite bananpannkakor idag. Himla mumma och det toppades med hallonkvarg (hallon+kvarg) och hemgjort nötsmör, som ni får recept på imorgon! 
 
Annars har jag tränat ett pass med mest fokus på axlar och triceps, men även lite biceps. Det gick väldigt bra och kändes som ett lyckat och givande pass. Nu är min syrra hemma och vi ska snart ge oss ut på en liten promenix, blev ju rätt fint väder idag ändå! Bäst att ta vara på det.
Ha det bra kära läsare♥
 
♥Två ägg
♥En minibanan(ekologiska) /en halv större banan
♥2 msk havregryn
♥1 msk grahamsmjöl (går att byta ut mot mer havregryn/annat mjöl)
♥½ tsk kakao (för färgens skull mest, kan uteslutas)
 
Mixa ihop allt med en stavmixer, om du vill få jämna och fina pannkakor. Annars blir de svåra att steka. Stek sedan, på inte allt för hög värme, tills du är nöjd med färg och allt. 
 
Förresten testade jag för första gången vitamin well: persika/mango och herregud så god den var! Jag testade melon i helgen men tyckte inte den var supergod, helt ok, absolut! Men persika/mango var sååå mycket godare enligt mig. 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback