♥Piffat upp designen lite

Nu kände jag att jag ville ha något nytt, lite fräschare så här till sommaren. Så piffade upp bloggen lite idag! Mycket rosa och girly, men jag gillar't väldigt mycket. Känns väldigt mycket som min stil när det gäller design. Ljust, rosa o lite små gulliga detaljer. Perfekt ju.
 
Kan dock inte bestämma mig om jag verkligen är klar? Vill lägga ner lite mer tid på detaljer och sånt, eller fixa o trixa med lite olika positioner på inläggsidan, meny osv. Men annars är jag rätt nöjd tror jag.
 
Något jag dock stör mig på så sjukt mycket är att bakgrunden ser helt ful ut på mobilen, den upprepas och ''kanterna'' syns eller vad man ska säga. Kan inte förklara men kolla själva får ni se, vet någon hur man kan fixa detta eller är det bara så att det ser ut så på mobilen och det går tyvärr inte ändra på?
 
Vad tycks annars?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback