Proppmätt tjej som skriver...

Ville bara kika in och skriva några rader innan jag stänger ner datorn för idag. Har haft en jättemysig dag idag! Pappa har fyllt år så vi har firat honom lite extra. Vi sjöng för honom imorse och gav lite presenter. Annika kom hit runt fem och vi fikade på lite hallonpaj som jag bakade, mums! Sen har vi gjort egen pizza med pesto, oliver, spenat, basilika och en massa annat gott. Och till efterrätt blev det jordgubbar! Haha vi har inte gjort något annat än att äta idag känns det som. Men kände inte för att fota varenda måltid eftersom jag redan lagt upp så mycket matbilder under dagen, hehe. Just nu känns det som jag skulle klara mig utan mat i en vecka framåt, men man lär väl vara hungrig, även imorgon... 
 
Imorgon har vi inga lektioner utan vi skulle hitta på något annat i skolan. Vi slutar dessutom redan klockan ett så det lär bli väldigt skönt må jag säga! Men nu ska jag runda av för dagen, tänkte avsluta dagen med lite läsning och varva ner några minuter. Känns väldigt skönt! Skulle behöva ett yoga-pass känns det som, men det får bli en annan dag! Godnatt bloggen!
 
Bild från igår morse.
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback