Sista vårdagen

Ja idag är det ju faktiskt sista dagen i maj! Fattar inte att vi går in i juni nu, sommarmånad! En ny, fräsch månad väntar och det är dags att planera lite inför månaden. Ska försöka sätta upp lite mål inför denna månad också, ska bli kul att se hur det går att klara det :D
Har i alla fall vart hemma idag, spelat in lite videos och städat mitt rum lite. Blev ett hemma-pass för rumpa och mage förut. Och så har vi käkat lite jordgubbar! Känns otroligt somrigt att sitta ute i solen och äta årets första svenska jordgubbar. Har bara fått tag på spanska jordgubbar förut. 
Blev ett dopp i poolen också, innan vi började med maten. Vi grillade lite oxfilé nu ikväll med ugnsbakade rotfrukter och hemgjord tzatsiki. Kan vara det godaste som finns! Det är något jag kan äta hur mycket som helst av. Mmmm♥ 
Men nu ikväll blir det lite mys framför Gladiatorerna hihi, önskar er en bra kväll!
 
Har nog aldrig sett en sådan stor jordgubbe förut haha!

Kommentarer
jessy säger:

Så gott med jordgubbar!

2014-06-01 | 17:05:16
Bloggadress: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback