Tivoli med bästa tjejerna

Hade verkligen en sjukt rolig dag igår med bästa Emelie och Amanda!♥
Vi åkte Batman tre gånger haha, den är så sjukt rolig men hur läskig som helst första gången. Man är upp och ner typ hela tiden och så stannar den upp och ner ett tag, har aldrig skrikit och skrattat så mycket på samma gång i hela mitt liv tror jag haha herregud!
Kanderade äpplen köpte vi också, sjukt gott men efter ett tag blev man himla mätt. 
 
Hade i alla fall en riktigt bra dag och dessa bilder sammanfattar dagen lite. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback