Armworkout, pizza and cosyness

Friday, friday, fridaaay! Yaay äntligen lite ledighet och chans att ta igen sig efter veckans plugg. Efter skolan kilade jag till gymmet för ett pass för biceps och triceps. Riktigt lyckat också, just armpassen har blivit en av mina favoritpass faktiskt. Men kommer inte riktigt lika högt upp på älsk-listan som benpassen dock hehe men riktigt kul att pumpa ur allt kraft ur armmusklerna. 
När jag kom hem fixade jag och syrran lite pizzor, men gjorda på tortillabröd som botten! Faktiskt sjukt gott, man kan ju även använda fibertortillas som botten så blir det ännu lite nyttigare. Men tips iaf! Vi toppade med skinka, tomat, bananskivor, mozzarella och ruccola. Sedan hjälpte jag syrran att fixa sig eftersom hon skulle iväg på skoldisco, jättefin blev hon hihi så hoppas hon har roligt♥ Jag är dock hemma själv nu, både pappa och syrran är borta och har det kul och jag sitter här haha... Nej men jag har fixat lite nyttiga chokladbollar och ska snart mysa ner mig framför idol så blir nog inte så knasigt ändå :) Och syrran kommer ju hem vid nio ändå så det blir bra det. 
 
Önskar er en riktigt bra fredagskväll oavsett vad ni hittar på, xoxo.
Sorry för en lite tråkig träningsegopic men hade inte så mycket mer att bjuda på just idag haha. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback