Black friday

Hello! 
Blev en oplanerad vilodag idag, hade egentligen planerat ett pass för armar efter skolan men igår bestämde jag mig för att hänga med mina kompisar som skulle till stan idag efter skolan istället. Vi slutade nämligen vid ett idag och eftersom det var black friday idag, vilket innebär rea, så passade det väldigt bra. Vart dock rätt besviken på rean då jag hade väldigt höga förväntningar eftersom jag hört en del om det, men det var bara i några få butiker och inte så stort som man trodde alls. Men men, kul med en liten shoppingsväng med tjejerna i alla fall! Även om jag inte hittade något, förrutom ett glas som var superfint haha! Passar perfekt till smoothies t.ex. så ni lär få se det i framtiden haha. Frida köpte sig även ett sådant glas :)
 
Har rätt nyligen käkat lite middag med la familia också, potatisgratäng med fläskfilégryta, gosh var supermegagott speciellt när jag var sjukt hungrig också ^^ Nu blir det lite idolmys, ser fram emot att se kvällens program! Blir jättespännande. Får se hur mycket uppdatering det blir denna helg eftersom vi ska till vår mormor imorgon och sova där till på söndag, kan bli ett litet uppehåll, vi får se helt enkelt :)
 
Hoppas ni får en fin kväll kära ni! ♥
 
Otroligt fula bilder men bjuder på de ändå haha ;)

Trackback