Dreamdinner

Idag efter skolan så åkte jag direkt hem eftersom jag och syrran skulle vara hemma själva hela kvällen så fick ställa in dagens pass, eller ja inte riktigt ställa in, men fick helt enkelt ta det hemma istället och det passade ju lika bra det! Nästan iaf, lyckades trötta ut ben&rumpa iaf så känns bra. Efter mitt träningspass blev det rena dröm-middagen! Kyckling, ris, mangosås, grönsaker och varma bananskivor, åh alltså dröööm i munnen♥ Helt underbart gott, vi åt i princip samma igår (fast inga bananskivor) och det var lika gott idag som igår. Och ett riktigt tips är att värma några bananskivor i micron och ha till middagen! Smakar som det brukar göra när man har det på pizza och guuud måste lätt göra det fler gånger, passar ju utmärkt till denna måltid också. 

Imorgon efter skolan ska jag och tjejerna dra in till stan en sväng och efter det blir det taco&idolmys med familjen. Gud så mycket jag ser fram emot morgondagen! På lördag ska jag in på gymnasiemässa med tjejerna också och så ska vi dessutom till Anneli och sova där från lördag till söndag. Ska bli så SKÖNT med helg efter denna pluggvecka, imorgon är ett stort spanskaprov gjort så lär vara riktigt skönt efteråt. 
 
Har ni några planer för helgen?♥
Lovar att bli bättre på att plocka fram systemkameran! Kan dock ine lova bättre ljus tyvärr när det är konstant mörkt ute, ljuset påverkar bilderna extremt mycket men jag hoppas ni inte tycker det blir jättejobbigt för kan inte göra så mycket åt det, tyvärr :/

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback