Homemade hamburgers

Jag är inget fan av mc donald's överhuvud taget, gillar varken deras pomme eller burgare. Men bara för det betyder det inte att jag inte gillar hamburgare över lag. Om det verkligen är riktiga hamburgare så är det verkligen riktigt gott. Och idag testade vi att göra både hamburgebröd och hamburgare. Vart sjukt lyckat verkligen! Vi hade i lite rågmjöl och havregryn i degen för att det skulle bli lite matigare och nyttigare. De blev rätt små och söta, men mer mättande än vad man tror! Gjorde hamburgarna på nötfärs och kryddor. Vi utgick från ett vanligt recept från nätet på hamburgebröd fast ersatte en del vetemjöl till havregryn och rågmjöl som sagt. Testa ni med! Går inte ens att jämföra med en cheeseburgare på mc donald's... Miljoner gånger bättre! ^^
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback