Nanapancakes w. chia

Bananpannkisar är ju en favo hos mig som ni vid detta fall nog vet hehe, så enkelt, nyttigt, och inte minst GOTT. Som bara den. Och dessutom kan man smyga ner lite nyttigheter sådär utan att man ens märker det. Som idag, då jag hade i lite chiafrön i mina pannkakor. Rena hälsobomben där! Kalasbra, eller hur?
♥1 miniban (eko) /½ stor banan
♥1 ägg
♥½ dl havregryn
♥2 tsk (med mitt ögonmått iaf hehe) chiafrön
 
Mixa och stek i kokosolja/rapsolja/annan olja på medelhög värme och toppa med något du själv tycker är gott. Jag föredrar någon form av frukt/bär blandat med kvarg o lite nötter/nötsmör på det. Åhh *dregel* ♥
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback