Shoulders, Biceps&Triceps

Ännu en måndag har snart passerat och det har vart en bra en faktiskt. Efter skolan kilade jag direkt till gymmet och körde ett pass för axlar&armar. En av de mest lyckade passen för just armar&axlar också dessutom. Fick grym kontakt i alla muskelgrupper jag ville och det kändes riktigt härligt. Ännu fler personbästa och jag gick därifrån med ett leende på läpparna, kändes verkligen som det inte kunde gått så himla mycket bättre idag! När jag kom hem blev det favomaten: Lax med pesto och potatis! Så mumsigt♥
 
Jag tränar nästan alltid själv så därför blir det inte så mycket bilder från mina pass, det är ju kanske lite roliga när man kan se på bilder vilka övningar jag kör och så men svårt att få bra bilder utan någon som hjälper till. Men ska försöka någon dag att ta hjälp av lite boxar osv. och försöka få lite bra bilder, testa kan man ju alltid göra. 
 
Men här är lite olika övningar jag körde under dagens pass iaf (gjorde dock rätt många fler), bilder från google. 

1. Militärpress (dock stående). 2. Triceps pushdown i cable. 3. Bicepscurls (både m. stång o hantlar). 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback