Turn down for squat

 
Denna dag har vart riktigt perfekt i mina ögon! Inga superroliga lektioner men två stycken håltimmar vilket ledde till lång lunchrast och dessutom slutade tidigare. På lunchrasten så drog jag och tjejerna till ett shoppingcenter och kikade i butiker samt lunchade där, med kina/thaibuffé, gosh så gott♥ Ordentligt uppladdad var jag därför till mitt benpass vid två då jag slutade skolan. När jag kom in på gymmet först blev jag besviken då de höll på att renovera cirkelgyms-rummet vilket ledde till att jag fick skippa några övningar. Men bytte ut de mot lite annat så fick iaf till 1.5h pass och benen vek sig efteråt så måste sett himla roligt ut haha. Testade lite dropsets för första gången och herrejesus att man kan trötta ut muskeln till MAX på så kort tid! Fick även nytt personbästa i squats: 50 kg! :D Superglad verkligen och då klarade jag 6 reps, så hade kunnat vara en aning tyngre vilket kändes fantastiskt. Får testa 55 nästa gång helt enkelt. Fattar inte att jag utvecklats så snabbt! För inte alls längesedan körde jag på 30 kg! Så sjukt roligt ju. 
 
Efteråt knaprade jag i mig en questbar i väntan på pappa och nu blir det laxmiddag! Ha en fin kväll kära läsare.
 Ser rätt sur ut trots att jag var supermegaglad, hade ju precis fått nytt personligt rekord i knäböj! Men ville inte stå och posera och smila upp mig när det var folk omkring haha... ;)




Kommentarer
Ellen Törnquist säger:

Åh vad kul!! Själv har man träningsförbud... 😔

Svar: Jaha va trist :/ Men det är bara att gilla läget och man kan ju alltid ta några raska promenader för att få in motion i sin dag! Även vardagsmotion är ju viktigt :) Kram på dig
Jennifer

2014-11-06 | 07:49:13
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback