Yesterdays snack


 
Gjorde som sagt lite nyttiga chokladbollar igår och de blev verkligen superdupergoda! Jag testade nämligen ett nytt recept och dessa är lite mer proteinrika plus att de har en smak av pepparkaka i sig. Tyvärr höftade jag fram recptet lite men ska definitivt göra dessa igen och få fram ett riktigt recept som jag kan dela med mig av. Så några av dessa plus lite nötter och någon bit mörk choklad framför idol, mums♥ Förvarade de som blev över i frysen under natten så de blir hårda, älskar hårda och kalla chokladbollar haha ;)
 
Blev en gofrulle när jag vaknade med familjen och ska om ett tag fixa mig inför dagen. Vi ska till vår farmor och fira vår farbror som fyllde år för ett tag sedan. Blir nog en bra lördag, ikväll blir det en riktig myskväll här hemma så kan inte begära så himla mycket mer idag faktiskt. Ser ut som en perfekt dag :) 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback