19.57 Friday

Idag efter skolan så drog jag till gymmet, ett helt okej pass, absolut. Men inte det bästa någonsin heller. Hade tänkt fokusera på 100% kontakt idag, då jag skulle köra rygg&biceps. Bicepsen fick jag riktigt bra kontakt med medans ryggen inte brännde ett skit... :( Vet inte hur men jag lyckas alltid koppla in armarna i varenda ryggövning! Sjukt irriterande. Testade massa nya taktiker och verkligen kände på lats-muskeln medans jag utförde övningarna ordentligt, men nej jag lyckas i alla fall dra med armarna... Men aja det är bara att jobba, jobba, jobba! SKA hitta kontaken i ryggen, så är det bara! :) Tips är välkomna! 

Passet såg i alla fall ut såhär:
Stående latsdrag i cable: 
20x1
15x1
10x4
Enhandslatsdrag i cable (här försökte jag verkligen riktigt myket men lyckades inte heller...):
10x3/arm
Sittande latsdrag i cable (med båda sidorna):
15x2
10x4
Rodd i cable: 
10x5
Chins i ''hjälpmaskin'':
10x1
7x1
5x2
Latsdrag i maskin:
10x4
5x2
Skivstångsrodd: 
10x4
 
Skivstångscurls: 10x4
Hantelcurls: 10x4
Hantelcurls med 1 arm i taget: 10x1
Bicepscurls m. rak stång i cable: 10x4
 
 
Nu, efter lite tacomys, är det dags för att göra sig redo för idolmys resten av kvällen! Med lite gottis som nötter och mörk choklad, nomnom♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback