A different snacktips

 
Här kommer ett litet mellanmålstips! Passar utmärkt som kvällsmål så som jag åt det. Det är ett äpple skuret i tärningar samt en del kanel på det. Sedan en klick hemgjord nyttig jordgubbssylt (recept en bit ner). Plus en chokladkräm som jag höftade fram med lite kvarg, kakao, kokos och ev. lite honung/annan sötning beroende på hur mycket kakao man tar. 
 
Låter verkligen inte som en bra kombo då man sällan blandar alla dessa smaker tillsammans, men faktum var att det vart riktigt smarrigt! Ibland gäller det helt enkelt att våga gå loss och testa grejer man aldrig testat förr, något annorlunda. Så man inte fastnar i samma gamla mönster dag in och dag ut :)

Kommentarer
Molly Olsson säger:

Ser supergott ut! :)vad fin blogg du har!

Svar: Tack så himla mycket! Måste säga att din blogg är också jättefin, läser den dagligen ^^
Jennifer

2014-10-23 | 19:38:07
Bloggadress: http://hlsofreak.myshowroom.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback