España




Hej på er allihopa! Vi har det verkligen superbra här nere i Spanien. Kom ner hit igårkväll och var ute och åt en sväng och gjorde oss hemmastadda i lägenheten. Idag var vi och storhandlar på förmiddagen för hela kommande veckan och därefter lunchade vi på en restaurang på stranden. En fräsch och matig sallad fick det bli, en perfekt lunch. Sedan packade vi med lite grejer och drog ner till stranden som är precis utanför lägenheten! Kan ju inte bli bättre. Vi solade för det mesta och doppade benen lite men imorgon lär det nog bli ett ordentligt dopp, vi ska ut och springa en sväng och hoppa i direkt efter :D 
Men fick lite fina bilder som jag och syrran tog, blev dock bara med mobilen idag men imorrn tar vi med systemkameran ner. När vi kom hem körde jag lite tabatainyervaller, inte träna på över 1,5 vecka p.g.a. förkylning så var underbart att ta ut sig till max! Dock sjukt jobbigt, men det är ju så det ska va:) Därefter lagade vi middag, klyftpotatis och fläskfilé! Hur gott som helst verkligen. Men nu är vi alla trötta och ska snart fixa oss för kvällen. Önskar er alla en superbra kväll så får vi se när jag har något nytt inlägg att bjussa på härifrån! Ha det bra, xoxo.

Kommentarer
Annika säger:

Åååh så härligt det ser ut!
😃👍🌴☀️🌾

2014-10-29 | 18:00:43
Linda säger:

Härliga bilder!

2014-11-04 | 16:08:56
Bloggadress: http://fames.se/lindae
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback