I just want to inspire people♥

Vad vill jag egentligen med alla mina blogginlägg här på bloggen och med mina bilder på instagram? 
 
Det är en fråga som dykte upp i min hjärna idag, men svaret var så otroligt självklart för mig så jag behövde knappast fundera länge. Lägger jag upp träningsinlägg/bilder för att visa att jag är duktig? Eller matbilder och recept för att visa att jag äter så nyttigt och så vidare? Nej, självklart inte. Allt jag lägger upp här och på instagram lägger jag upp för att inspirera andra. Att visa för andra att nyttigt definitivt inte är tråkigt och att dela med mig av min glädje efter ett grymt pass! För det är precis så jag själv blir motiverad. Jag följer hur många träningskonton och träningsbloggar som helst. Och jag får min dagliga dos av inspiration på det sättet. Om jag inte läst någon träningsblogg alls, så hade mitt liv sett helt annorlunda ut, helt klart :) Jag får tips, olika övningar, recept, pepp, fakta om olika grejer och massor mer på det sättet. Och det är precis så jag vill att andra ska känna när de läser min blogg eller följer min insta! När jag lägger upp något i stil med: ''Åh hade världens bästa pass idag, det gick sjukt bra och det var bara grymt roligt idag!''... Så är det inte för att visa att jag är så duktig och säger att jag älskar träning osv. Utan för att det är sant, och jag vill motivera andra att också träna och jag visar att träning gör mig så glad, så otroligt lycklig och jag vill nå ut till andra så att andra också kan bli motiverade att ta tag i sin träning och hälsa! 
 
Så det är just därför jag bloggar om träning&hälsa, det är en del av mig som jag vill hjälpa andra med att hitta. Och när jag får kommentarer som tyder på att det jag lägger ner en del tid på, faktiskt betyder något, så blir jag helt otroligt glad. Det förgyller verkligen min dag på alla sätt och vis! Så var inte rädda för att kommentera för jag kan säga att efter dagens fina kommentar som jag fick, så fick jag galet mycket pepp och det var faktiskt p.g.a. den kommentaren jag fick idé om detta inlägg. Så alltså... Mer fina kommentarer från er= Fler inlägg! 
 
Tack till alla ni som läser min blogg, det betyder verkligen guld!♥
 

Kommentarer
Ida säger:

Hej! Tänkte bara tipsa om min nya tävling där du kan vinna en GRYM eltandborste! Var gärna med! :D
http://www.adaras.se/tavling-vinn-eltandborsten-oral-b-pro-6000-smartseries/

2014-10-13 | 21:55:54
Bloggadress: http://adaras.se
Charlotta Hägg säger:

Sv: Ja, gör det :) och bra skrivet, jag gillar när man blir inspirerad på träningsfronten, vissa dagar känner man bara inte för det men efter att läsa och se bilder om träning så ändrar man sig nästan alltid :)

2014-10-14 | 15:26:35
Bloggadress: http://charlottahagg.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback