I ♥ working out

Alltså herregud, är så grymt överexalterad över tisdag! Då ska jag äntligen få dra till gymmet igen och kan ni gissa vad jag ska träna? Ben såklart!! Herreguuuud kan inte ens förstå hur mycket jag kan längta, har aldrig i hela mitt liv känt såhär för träning förr. Har alltid tyckt det har vart grymt roligt och så, men aldrig någonsin vart så här exalterad över mina pass som jag är över mina benpass på gymmet. Det är helt sjukt. Njuter av varenda sekund och det är bara helt underbart. Har precis skrivit upp tisdagens pass och åh vad jag önskar att det var imorgon, eller nu typ haha. Men kan inte träna på gymmet förrän på tisdag, men den som väntar på något gott väntar länge ;)
 
Idag blev det i alla fall ett pass hemma för rygg och biceps. Och lyckades verkligen få till ett riktigt bra pass! Med ett gummiband och lite fantasi är allt möjligt. Med fantasi som sagt lyckades jag få till lite övningar som latsdrag, stående rodd, ''vanlig'' rodd och så lite övningar för biceps också. Vi har även en träningsbänk hemma som man kan köra lite ''front lat pulldowns'' i också. Fick mer kontakt i latsen än vad jag någonsin fått faktiskt! Blev rätt många reps, mellan 15-20 och fokuserade BARA på kontakt, hela tiden. Och jag lyckades! Nu har jag äntligen fått kontakt med latsen och är överlycklig, ska köra med samma teknik på nästa veckas ryggpass på gymmet så får vi hoppas att jag får lika bra, om inte bättre, kontakt då :D
Gammal bild, ett preworkout-meal inför ett av mina benpass några veckor sedan :) Orginalinlägg HÄR. 
Blir en hel del bananpannkaks-bilder här nu känner jag haha, men tur att det är gott iaf ;)
 
 
 
 

Kommentarer
NICOLE säger:

Underbart :D
Förstår att du valde just ben hehe, såå kul! =)

2014-10-12 | 21:43:36
Bloggadress: http://nnnnicolee.blogg.se
Ellinor säger:

Hej!
Ville bara säga att du gör jättebra blogginlägg om träning och man blir inspirerad och hittar motivation. Du tar även fina bilder.
Kram /Ellinor

Svar: Åh gud så sjukt glad jag blir! Kan inte riktigt förstå att jag inspirerar andra på riktigt. Det är ju PRECIS det jag är ute efter med min blogg :D Så himla kul att du tog dig tid och lämnade en snäll kommentarer, det gör min dag! Kram till dig<3
Jennifer

2014-10-12 | 22:10:23
milina.blogg.se säger:

muums :D

2014-10-13 | 00:26:56
Bloggadress: http://milina.blogg.se/
Kajsa säger:

mumsigt :)

2014-10-13 | 03:29:43
Bloggadress: http://wanderlustes.blogg.se/
NICOLE säger:

SV: Nejdå det är ingen fara för mig :) Det beslutet tog jag ju för att de var bäst för mig själv :)

Japp jag gillar ben och rumpa mest :D

2014-10-13 | 18:39:45
Bloggadress: http://nnnnicolee.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback