New hair, don't care

 
Gud så skönt att få håret klippt säger jag bara! Var som rena skatboet innan... Slitet och risigt som bara den. Tog bussen in vid tolv ungefär i sällskap med syrran, när jag var klar så gick jag därifrån hur nöjd som helst. Men det är klart, om man inte klippt sig sedan i början av juni så är det väl inte så konstigt att det är riktigt slitet nu... Nu är det bara att försöka hålla det såhär och det ska jag göra genom att inte göra något alls haha. Alltså inte platta osv. men inte ''försöka'' få det bra med massa onödiga produkter utan bara låta det vara helt enkelt. Mitt hår blir så lätt slitet men det var det ju inte när man var liten och då gjorde man ju i princip inget alls :)
 
 
Efter det så gick vi och shoppade lite och jag hittade lite smågrejer som jag ska visa upp här sedan, två nya hälsoprodukter som är toppenbra :) Även lite annat men ni får se senare... Efter det blev det lunch och jag åt bakad potatis med skaldjursröra, behöver jag ens säga att det var drömgott eller? Så efter en mysig dag på stan tillsammans med syrran är jag nu hemma, väldigt skönt att komma ut en sväng jämfört med igår.
Vet inte om fler än jag har studiedag idag? Eller det kanske bara är skolor i min kommun? 
 
 


 
 

Kommentarer
lollo säger:

Vad tycker du om att vi har Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj varje oktober! läs mitt senaste inlägg och kommentera vad du tycker :)

2014-10-09 | 17:32:45
Bloggadress: http://www.fames.se/Bizan
Sofia säger:

Vad fint :D

2014-10-09 | 20:03:58
Bloggadress: http://byfia.com
My Fredblad säger:

Hatar dom blandade känslorna vi klippning. Man älskar det för att håret känns fräschare och starkare, men hatar det eftersom det känns så kort! Hur tycker du nu? Fortfarande lika nöjd?

2014-10-09 | 23:32:07
Bloggadress: http://fredblad.blogg.se/
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥ säger:

Det är så skönt att klippa sig. :)

2014-10-12 | 01:39:32
Bloggadress: http://evahle.se
Ellen Törnquist säger:

Åh vad fint det blev! 😃

2014-10-12 | 12:00:07
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback