PW

Har troligtvis blivit helt frisk nu från min förskylning, hade ont i halsen tisdag-onsdag och trodde däför att jag även skulle bli snuvig och sånt som jag alltid blir någon dag efter, men har ännu inte blivit det så vet inte riktigt vad det kan bero på. Men det är ju bara bra såklart! Men för säkerhets skull blev det ingen träning idag, men det var ju dock knappast svårt att ta sig ut på en powerwalk när vädret är helt underbart. Riktigt skönt var det och gick nästan en timma, helt själv, med musik i lurarna och bara njöt varje sekund av tiden. Riktigt härligt var det måste jag säga! 
 
Igår var jag på Bodaborg som ni kanske visste! Jag har inte riktigt haft tiden att uppdatera er om det ännu men det var riktigt roligt verkligen. Var där med kompisar och en hel del andra från skolan, skrattade så jag knappt kunde andas vid vissa tillfällen haha... Men ett tips är verkligen att åka dit med några vänner och köra allt ni kan :D Kom hem runt halv sex och sedan blev det lite idolmys innan jag sov som en stock i 10h haha. Helt sjukt vad trött jag var igårkväll... Somnade på ca. 5 minuter vilket är väldigt ovanligt för mig då jag nästan jämt tar minst en timma på mig att somna! Och idag har jag mest tagit det lugnt och vart hemma, blev en powerwalk i det fina vädret och nu ska jag nog sätta mig och läsa en stund i min svenskabok, vill bara få den utläst nu haha. Ha det så bra finisar, xoxo♥

Kommentarer
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥ säger:

Skönt med en pw. :) Hoppas du är frisk från din förkylning nu!

2014-10-11 | 16:42:21
Bloggadress: http://evahle.se
milina.blogg.se säger:

så otroligt skönt med pw :)

2014-10-12 | 04:03:50
Bloggadress: http://milina.blogg.se/
Active Fitness säger:

Hej!
Vi på ActiveFitness vill hjälpa dig att lyckas bygga den starkaste versionen av dig själv! Bloggen specificerar sig alltså på fitness, hälsa och kost och ger tips på övningar vi själva utför dagligen! Kika in på vår blogg för mer info eller om du har frågor! Vi besvarar dem mer än gärna :)

2014-10-12 | 18:05:06
Bloggadress: http://nattstad.se/activefitness
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback