Saturday: Back&Biceps

Och så var det lördag, kickade igång dagen med storfrulle/brunch med äggröra och sådant gottigt, runt två tog jag bussen in till gymmet för ett rygg&biceps-pass. Ett rätt så lyckat pass ändå, inga problem eller så. Dock är det just dessa pass som är de sämsta, eftersom jag har svårt att verkligen få kontakt med rygg&biceps, blir lätt att jag kopplar in en massa andra muskelgrupper, knasigt men så är det. Men rodd i cable och skivstångsrodd fick jag iaf grymt bra kontakt med ryggen. Men latsdragen är svåra att verkligen få kontakt med just latsen tycker jag :/ Hur som helst, när jag kom hem blev det lite kanelbulle-fika! Just kanelbullar var riktigt längesedan jag åt men gott med ett glas mjölk såhär på kanelbullens dag, man får ju passa på ;)
 
Resten av dagen/kvällen ska jag inte göra något alls! Gud så skönt, laddar upp för morgondagens träning, som jag ännu inte vet om det blir gym eller hemma, får se hur morgondagen blir helt enkelt, spontant är skönt ibland :)
 
 
Två bilder från min fredagsmorgonen, med kass kvalité nu när det börjar bli mörkt ute dock, har gått SÅ snabbt, nyss var det ju jätteljust när man vaknade? Bara någon vecka sedan ju... Aja jag tycker hösten är rätt mysig iaf :) 

 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback