Snart kommer peppen tillbaks

 
Min förkylning fortsätter men börjar äntligen närma sig åt det bättre hållet som tur är. Har på riktigt låtit som en kråka de senaste tre dagarna och vissa ord får jag inte ens fram... Förhoppningsvis är jag inte lika hes imorgon iaf. Men vill inte träna ännu utan vilar tills jag är helt frisk så jag verkligen kan köra på 100% istället för bara lite halvt. Men detta leder även till att jag inte alls har någon bloggmotivationen, har helt tappat den de senaste dagarna och vet verkligen inte vad jag ska skriva om. Allt jag skriver ner känns rätt meningslöst så det suddas ut innan det äns hunnit pupliceras. 
 
Men jag lovar er bättre uppdatering så fort jag bara kan träna igen för då kommer all motivation tillbaks! Hela mitt liv förändras liksom utan träningen, jag har inget att göra på dagarna längre (utöver skolan) vilket leder till väldigt trista inlägg och dessutom att jag har sovit väldigt dåligt om nätterna. I natt fick jag typ 5h sömn vilket ledde till att jag vart himla trött hela dagen idag. Men hoppas på att få sova ut denna natt. 
 
Så är det helt enkelt men det är bara att stå ut, både jag och ni som inte får någon uppdatering. Den kommer snart tillbaka, promise. Men nästa vecka drar jag till Spanien så då lär jag väl ha en del bilder och härliga inlägg att bjussa på iaf! 
Lovely bananapancakes, what would I do without you? Nä men seriöst åt detta i typ tisdag (?) och insåg då att bananpannkakor är tamej sjutton i samma grad som choklad! Och det är ju inte speciellt mycket som hamnar så långt upp på listan... Skulle verkligen kunna göra ett berg av dessa och sitta och mumsa i mig en lördagskväll, lätt. Det är så gottttt. Följde detta recept, som är mitt allra bästa. Tillsatte även lite bakpulver för att efterlikna amerikanska pannkakor och de blev sååå fluffiga och underbara. Gotta love bananapancakes asså♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback