Sunday workout

 
Idag stod det mellan ben&rumpa eller mage, triceps o bröst, det sistnämnda fick det bli eftersom vi har idrott imorgon och då är det knappast roligt att ha kört ben dagen innan haha... Det händer ju sällan att man inte springer något alls på idrotten så därför blev det så helt enkelt. Ben&Rumpa är ju min favorit, men fick till ett riktigt bra pass ändå! Fokuserade på teknik så gott jag kunde och struntade i siffran på vikterna. Dock fick jag till ett personbästa i triceps pushdown i cable! Sjukt glad :D Och ett riktigt magpass på gymmet händer sällan, brukar oftast träna just mage hemma istället men det var kul med variation. Testade en hel del nya övningar dessutom och var bara riktigt roligt idag. 
 
Efter passet var jag riktigt hungrig så passade perfekt med en ordentlig lunch efter det! Mango chutney-gryta med kassler och ris, sjukt gott. Brukar oftast träna på eftermiddagen men var härligt att få till ett pass på förmiddagen för en gång skull :) 
 
Idag har jag faktiskt ingen söndagsångest alls, jätteskönt! Beror nog på att vi har studiedag tors-fre den kommande veckan och har massa kul inplanerat då! Mer om det en annan dag, ha det bra♥




Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback