Through my iPhone

 
Glada för att det är höstlov hihi♥
Fredagsfrullen var chokladgröt med hemgjord sockerfri sylt, ekologiskt jordnötssmör och bananskivor, samt en skiva danskt rågbröd♥
 
Idag passade det verkligen alldeles utmärkt att få en extra timma! För idag håller vi på att packa för fullt för imorgon, då sticker vi till Spanien! Kan inte bli lyckligare just nu:D En hel vecka med värme och äventyr. Vi ska hyra bil där så det blir att åka runt lite och få se mer av Spanien, alltså inte bara ligga på stranden och sola hela tiden. Ser verkligen fram emot att få komma iväg ett tag och bara tänka på annat ett tag. Kommer både fota med mobilen, min lilla kamera och systemkameran så ni lär få en del bilder när jag är hemma! Dessutom finns det wifi i lägenheten vi hyrt så kommer även kunna uppdatera lite däifrån. Men mer uppdatering lär det vara på instagram så se till att följa mig där också! @jenniferaaandersson
Kommer även starta upp med träningen lite där nere, tar med mig träningskläder och mitt gummiband. Ser verkligen fram emot att få börja nu igen efter förkylningen! Har inte tränat på mer än en vecka så det kliar i mig just nu kan jag säga. 

Visst är hösten fin här i Sverige, men en vecka med sol och säkert lite bad, lär inte sitta helt fel :)
 
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback