Waiting for christmas♥

 
Julen har alltid betytt väldigt mycket för mig, alltid. Men detta år är det något helt sjukt... Jag har nog aldrig längtat efter julen så här mycket som jag gör nu! Det är verkligen helt sjukt. Sitter och lyssnar på lite julmusik redan nu haha och jag tror jag spricker snart... Kan verkligen inte vänta. Känner på mig att denna jul kommer vara magisk. När jag redan nu är taggad så vet jag inte hur jag kommer vara om ca. en månad då man får börja med allt som hör till julen. Vill bara göra massa juliga grejer! 
 
Jag börjar nästan gråta så mycket jag älskar julen, helt ärligt. Kommer testa massor nya recept som är juliga så ni får förbereda er för en massa nyttiga julrecept här på bloggen hela December (kanske November också haha). 
Det är inte själva julafton jag längtar till så här mycket, eller ja det är klart att utan julafton vore det ju trist men det roligaste och mysigaste är självaste väntan på julen enligt mig. Från första advent och framåt. När man får köpa julklappar, julpynta, testa massor recept, ta fina bilder i snön, lyssna på julmusik, lucia, julkalendern, mysiga belysningar och ljus, alla julsmaker (pepparkakor, lussebullar, glögg osv.) och ALLT. Kan inte välja en enda grej från julen som är bäst, för det är liksom allt tillsammans som ger den underbara stämningen. 
 
Ja, November får väldigt gärna gå i rusande fart så att julen kommer hit NU, NU, NU! Kan man inte bara hoppa över tråkiga November eller haha? ;)
 

Kommentarer
Emelie säger:

Åh julen är verkligen helt fantastiskt! Längtar så :)

2014-10-19 | 10:57:43
Bloggadress: http://eeolofsson.devote.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback