Arms&Chest- Workout

Uppvärmning: Löpbandet 5 min
 
BICEPS HANTLAR
Bicepscurls m. hantlar 10x4 + 6x2
Hammercurls 10x3
Stångcurls 10x2
 
TRICEPS HANTLAR
Triceps kickbacks på bänk 10x3/arm
Sittande tricepspress med 1 hantel (både armarna samtidigt) 10x3
 
BRÖST HANTLAR
Bröstpress m. hantlar (bänk)10x3
Flyes med hantlar (bänk) 10x3
 
BICEPS CABLE
Bicepscurls i cable 10x4
 
TRICEPS CABLE
Triceps pushdowns 10x3
Triceps extensions 10x3
 
BRÖST CABLE
Bröstpress i cable 8-10x3
Kryssdrag uppåt ?x?
 
Sedan avslutade jag med lite magövningar också som t.ex omvänd curl på pilatesboll, hängande benlyft osv. MEN var helt slut och skakade i hela armarna så det gick knappt haha, kände då att de flesta magövningarna med redskap även involverar armarna haha...
 
 
Har ekat lite här under helgen, men det har jag ju redan meddelat er om. Hade en sjukt lyckad och bra kväll i fredags med mina fina tjejer och mer om det kommer i ett enskilt inlägg senare ikväll! Igår åkte vi och hälsade på Annika, Emma och Jonas över dagen bara, det var något slags bilrace i Örebro så det kollade vi lite på, var faktiskt väldigt roligt :) Sedan åkte vi hem till dem och åt lite god mat och efter det lite frukt med glass, såå mumsigt♥ Senare mot kvällen så åkte vi hemåt och sooov. Idag hade vi visning på vårt hus på förmiddagen så då gick vi en liten promenad under tiden. Sedan blev det en skål havregrynsgröt som uppladdning för gymmet, armar (biceps+triceps), bröst och även lite magövningar på slutet fick det bli idag. Helt slut! Har aldrig tränat bröst innan förrutom i typ armhävningar och lite sånt men aldrig ''seriöst'' eller vad man ska säga hehe. Men vill bygga upp lite styrka där också för oj va svag jag är i bröstmusklerna :S
 
Grymt lyckat pass i alla fall och var helt skakig efter haha. Hem på en gång och efter dusch blev det maaat. Sedan har jag suttit och pluggat fysik efter det och det börjar iaf sätta sig på hjärnan nu vilket känns väldigt skönt. 
 
Men nu är det bara att ta det lite lugnt för resten av kvällen, skönt! 
 
 
 
 

Kommentarer
Victoria Östman säger:

Gött pass! :D

2014-09-14 | 20:57:58
Bloggadress: http://activeviclifestyle.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback