Axlar&Rygg


iphonepic från någon kväll sedan, äpple med kvarg o gottigheter framför paradise hotel♥
 
Idag var ännu en dag då jag fått mycket gjort! Fysikprovet är gjort och det känns bra ändå, hoppas iaf att det gick bra. Får gå på magkänslan än så länge. Slutade redan vid två idag p.g.a inställd spanskalektion så det var väldigt skönt. Kilade iväg till gymmet direkt efter och trodde att det skulle vara rätt tomt på folk men det var tydligen någon klass eller liknande som var där, så var folk mellan typ 13-15 år över hela gymmet... Men men rätt skönt att iaf få lite självförtroende när man tränar eftersom jag vanligvis tränar omkring äldre folk som är betydligt mycket duktigare än mig haha ;)
 
Hade fortfarande en sån sjuk träningsvärk från i söndags så hade inte väntat mig att det skulle sådär jättebra idag, då jag skulle träna axlar&rygg. Men det gick i alla fall över förväntan för träningsvärken lade sig lite under passet, däremot känns det rejält i biceps nu efter.. :/ Men det är ju bara träningsvärk och det är ju bara gött :D
 
Efter gymmet begav jag mig till ett köpcentrum i närheten och hittade en ny jacka plus en vattenflaska! Mötte upp pappa efter ett tag och sen åkte vi hem. Blev lax och potatis till middag och det satt inte fel kan jag säga, muuums. 
 
Nu ska jag ta och avrunda detta inlägg iaf så hörs vi senare♥
 

Kommentarer
GoForFit säger:

Grymt!!! :) Och det där såg ju riktigt mumsigt ut :)

sv: Ja, verkligen! Haha, jaså? Ja, det kommer jag nog också vara. Hade aldrig klarat mig på en mejerifri kost exempelvis, haha ;)

2014-09-17 | 12:32:00
Bloggadress: http://goforfit.se
♫♪ sandra säger:

gott!

2014-09-18 | 15:06:18
Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback