Back and biceps

Löpning 5 minuter på löpbandet 
Rygg
 
Latsdrag:
15x1
10x4
15x2
Sittande latsdrag i cable:
15x2
10x3
Stående latsdrag i cable:
20x1
15x2
10x3
7x3
15x1
Skivstångsrodd:
15x2
10x4
 
Biceps
 
Bicepscurls m. hantlar:
15x1
10x4
Hammercurls:
10x4
Skivstångscurls: 
10x3
6x2
Curls i cable m. rak stång:
10x4
Sedan körde jag även lite bicepscurls uppifrån i cable med enhandtag men har inte koll på reps, set osv.
 
Avslutade med 7-10 minuter på löpbandet, powerwalk varvat med löpning.
En burk keso efter träning, så himlans gott för var väldigt hungrig också♥
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback