Banana pancakes before legday

Denna regniga måndag gick otroligt fort, eller ja den är ju inte slut ännu men själva skoldagen gick fort. Kanske beror på att vi har rätt roliga ämnen för det mesta idag :) Däremot serverades korvgryta i matsalen idag och för mig som verkligen inte gillar korv så var det inte speciellt roligt, så efter att endast ätit ris och ett äpple som jag hade med så var jag otroligt hungrig när jag kom hem. Men tog mig tid och gjorde lite smarriga bananpannkakor som ett rejält uppladdningsmål inför dagens benpass! Var sååå gott speciellt när jag var så pass hungrig. Recept om ni bläddrar ner lite.
 
Idag åkte jag hem efter skolan och klockan 6 ska jag ta bussen in till gymmet, som sagt är det legday idag och är grymt taggad! Testade att åka hem en sväng mellan för att samla lite energi och få i mig något ordentligt och näringsrikt så jag orkar att prestera bra. För ärligt talat så är jag aldrig speciellt taggad precis när jag slutat skolan, kändes bättre att samla ihop lite pepp innan jag beger mig till gymmet :)
♥1 ägg
♥1 dl havregryn
♥1 liten banan
♥Ev. en skvätt mjölk/vatten
♥Kokosolja att steka i
 
1. Stavmixa ihop alla ingredienser. 2. Stek därefter på inte alltför hög värme i kokosolja. 3. Toppa med vad du vill, om du vill och viktigast av allt: Njuuut♥
 

Kommentarer
Sofia säger:

Gud vad gott!!

2014-09-23 | 07:22:04
Bloggadress: http://byfia.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback