Chokladbollsröra

Fick detta recept från en tjej på instagram som har kontot @instamuskler och idag testade jag det efter att ha velat göra det länge. Gjorde några små justeringar efter min egen smak och det vi hade hemma, ex. så är det ingen kokos i orginalreceptet. Men det vart så sjukt gott så jag råder er verkligen att testa detta, ni lär inte bli besvikna om ni gillar chokladbollar!
♥ 1 dl havregryn
♥ ½ dl kokos
♥ 2 msk kakao
♥ Mjölk till rätt konsistens (½-1 dl)
♥ 1 msk honung/annan sötning (eller mer, mindre efter smak)
 
Blanda bara ihop alla ingredienserna och njuuut av den underbara röran som påminner om chokladbollar! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Sofia säger:

Vad gott :D

2014-09-03 | 21:37:02
Bloggadress: http://byfia.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback