Fridaynight

Fredagskväll, trött är man som vanligt på fredadagar. Riktigt segt var det i skolan idag, men hade i alla fall håltimma på kemin så då var vi i idrottssalen och spelade lite basket och lite annat kul. Efter skolan har jag tränat lite, var ett väldigt bra tag sedan jag tränade ett pass här hemma, förra måndagen tror jag, alltså snart två veckor sedan! Blev ett pass för rumpa&mage och det brännde så himla mycket, fick riktigt bra kontakt vilket känns underbart. Sedan grillade vi lite och åt det med rotfrukter i ugn  och hemgjord tzatsiki, bästa på länge♥ Sen slog vi oss ner i soffan och kollade på första Harry Potter-filmen faktiskt! Riktigt längesedan jag såg den så var verkligen jättemysigt, tillsammans med lite gott som nötter, nutella m.m... 
 
Imorgon ska vi till farmor och sova där en natt, så får se hur mycket jag hinner blogga! Men jag önskar er alla en riktigt bra helg iaf, xoxo.
 
Två iphonepics från dagen.
 
En smoothie jag gjorde när jag kom från skolan, såååå god! Gjorde den på lite apelsin, kakao, jordnötssmör plus lite honung för att lyxa till det lite. Hade även mer ingredienser men måste få till ett riktigt recept på denna som jag kan dela med mig av för jag ville verkligen inte att den skulle ta slut haha :D
 Från håltimman idag, Frida visste inte riktigt att hon blev med på kort  men nu ser du ju det Frida haha ;)

Kommentarer
Sofia säger:

gud vad gott :D

2014-09-06 | 19:52:11
Bloggadress: http://byfia.com
Hanna Karlsson säger:

Gott! :)

2014-09-13 | 13:42:46
Bloggadress: http://hannakarlssson.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback