Healthy AMAZING pancakes

Äntligen fredag och det firar jag med ett nytt pannkaksrecept! Gjorde dessa som mellanmål när jag kom hem från skolan och det kan vara bland de godaste pannkakor jag gjort. Ett riktigt drömrecept helt enkelt! Toppades med resten av bananen, frysta jordgubbar, jordnötssmör och nutella, cuz it's fridaaaay yay. Godast enligt mig om de är lite frasiga i kanterna, mmmm..
Den absolut perfektaste tuggan någonsin♥
 
♥½ liten banan
♥½ dl havregryn
♥1 ägg
♥Ev. en skvätt mjölk/vatten
♥Kokosolja/annan neutral olja att steka i
 
1. Mixa alla ingredienser med stavmixer till en slät smet. 2. Stek på inte alltför hög värme tills de fått fin färg. Lättast att göra små för annars går de bara sönder haha. 
 
Tips! Stek i rätt mycket kokosolja, eller ja inte en hel burk då kanske men ändå en liten klick sådär. För då blir de perfekt krämiga och UNDERBARA

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback