Lyckad träning och favofrullen


Idag på eftermiddagen var jag verkligen helt överspeedad speciellt sista lektionen, kunde varken vara seriös eller sitta still så var verkligen grymt skönt att få dra till gymmet direkt efter skolan idag. Brukar oftast vara trött och inte så peppad direkt efter skolan men idag var jag riktigt peppad faktiskt, men jag laddade upp med både ordentlig frukost och ordentlig skollunch så det kan säkert bero på det :) Mycket mat är viktigt om man vill hålla sig pigg och orka träna!
Och min underbara motivation avtog inte när jag väl kom in på gymmet inte, blev ett pass för rygg och biceps idag och ett riktigt grymt ett faktiskt! Lyckades ÄNTLIGEN hitta kontakt ordentligt med ryggen och speciellt latsen som jag länge velat få känna den brännande känslan i, och äntligen fick jag det idag, såå glad. Har haft riktigt svårt att få kontakt med ryggen förut. Dock fick jag inte så jättebra kontakt med biceps i olika bicepsövningar men fick ändå lite kontakt i många ryggövningar :) Passet kommer upp här senare med alla övningar, reps osv. 
 
När jag kom hem blev det dusch, mat och sedan satt jag ner och pluggade till SO-provet ett tag med pappa. Men nu har jag resten av kvällen ledig i alla fall och det ska jag ta vara på genom att blogga, kolla bloggar och ev. kolla lite på serier om jag får tid. Ha en bra torsdagskväll!
Jättedålig kvalité på bilderna p.g.a dåligt morgonljus, men gårdagens frulle var gröt på 1,5 dl havregryn, 2,5 dl vatten, ½ banan, 1 rågad tsk kokosolja och när gröten var färdig rörde jag ner 1 ägg också. Toppade med hallonkvarg (hallon+kvarg) och så jordnötssmör. Ni vet nog att detta är min favisfrulle och jag behöver nog inte ens nämna det, men alltså hur gott detta var går ej att beskriva och blev dessutom sjukt mätt och höll mig bra fram till lunch!♥ 

Kommentarer
Sofia säger:

Vad gott!

2014-09-26 | 04:52:04
Bloggadress: http://byfia.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback