Rainy sunday


Två iphonepics från denna underbara helg. Nummer 1 är från Waxholmsbåten på väg till en ö ute i Stockholms skärgård. Nummer 2 är från gårdagens middag, gravad lax med dillstuvad potatis, ägg, pepparrotsås, citron och så ett glas vatten med citron till det. Riktigt himla smarrigt var det! Synd bara att jag blev så sjukt mätt efter att bara ha ätit halva. Inte sådär ''vanligt jättemätt'' som man kan bli, utan ''så mätt att man nästan mår illa och nästan ont i magen-mätt''. Tryckte ner lite till ändå hehe. Ja hur som helst så gick den känslan över efter någon timma eller två som tur var men så synd när det var så fruktansvärt gott:(
 
Denna söndag har bjussat på regn, regn och regn. Men faktum är att imorse när vi åkte ifrån Waxholm pappa och jag, så sken solen och det var rätt så skönt. Men väl på väg hem växlade det om till massor med moln och hemma började det att regna efter ett tag. Men har haft en bra söndag ändå och mest tagit det lugnt. Har i alla fall hunnit att träna, fixat och donat i mitt rum, pluggat, fixat naglar, planera för veckan och skrivit upp morgondagens gympass plus lite annat smått och gott. Ska strax läsa lite i min svenskabok och därefter sätta på ett avsnitt av paradise hotel innan det är att dags att fixa sig för natten. 
 
Har haft en riktigt mysig helg, pappa och jag åkte iväg till Waxholm med lilla caben och sov över en natt på hotell där. Jag har lite mer bilder från systemkameran att dela med mig av men jag får lägga upp det en annan dag! Och imorse gick vi en promenad innan det blev hotellfrulle med en massa gott. För en frukostälskare som mig är det ju som en dröm att få plocka på sig av allt möjligt; Ägg, äggröra, frukt, lax, fil med nötter, kokos m.m, macka på rågbröd och gott pålägg och så fanns det även en juicepress som man kunde pressa egen apelsinjuice! Sååå gott. Så ja, var minst sagt mätt efter den frukosten haha. 
 
Men ser fram emot denna vecka då jag har en massa härlig träning inplanerad och lite annat skoj, önskar er en sista bra kväll på denna vecka, xoxo♥

Kommentarer
Annika säger:

Sååå kul att ni kom iväg...
Ni verkar ha haft det underbart! 💕☀️

2014-09-21 | 22:59:32
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback