Todays legsession

Utfall i smithmaskin:
20 kg 15x1/ben
30 kg 10x3/ben
35 kg 8x2/ben
40-45 (?) kg 5x2/ben
 
Benpress:
20st x1
10 vänsterben+ 10 högerben+ 10 båda benen x3
 
Leg extensions:
10x4
 
''Press'' i assisted chins:
10st x3/ben
 
Cable kickbacks:
10 st x3/ben
 
Squats:
20 kg 20x1
30 kg 10x3
35kg 10x2
30kg 8x2
 
STRETCH
 
Underbart pass verkligen och lyckades, som sagt, verkligen trötta ut benen ordentligt! Fick en rejäl kick av endorfiner som gjorde mig helt lycklig för resten av dagen :D
 Denna underbara questbaren slank ner efter passet (kommer recension på denna någon gång nästa vecka förhoppningsvis) och senare när jag kom hem blev det en stor portion mat, pappas tonfisksås idag, tröttnar aldrig någonsin på det♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback