Wake up, work hard, go to sleep, repeat

 
Vaknade upp med väldigt gott humör idag faktiskt, blev en gofrulle med familjen och efter att jag packat och sysslat lite här hemma så gav jag mig ut på en löptur. En kort en idag dock, men kände att jag åtminstone behövde ta mig ut och springa lite efter att inte sprungit sedan förra torsdagen och vi ska springa på idrotten på måndag. Det jobbigaste steget är ju det genom dörren som alltid, men när jag väl var ute så körde jag bara och det gick förvånandsvärt bra faktiskt! Om jag håller detta tempo, eller ännu snabbare, så lär jag slå mitt rekord ännu en gång på måndag! Förra gången blev det en tid på 14:55 trots halsont och då var jag överlycklig för att ha slagit mitt rekord. Men som sagt, om det går såhär lär jag slå mitt rekord igen :D
 
Idag känner jag mig så himla boostad med tonvis motivation! Motivationen är verkligen på topp just nu och jag mår otroligt bra, känns himla bra! På måndag lär det antagligen bli ett pass på gymmet, som jag LÄNGTAT♥ 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback