Zumba

Ojojoj så hemsk uppdateringen vart på senaste tiden, något jag verkligen börjar få lite panik över för har massor inspiration och inlägg på ingång men tyvärr är inte tiden riktigt där till det. Men snart börjar jag få mer tid till bloggen igen efter några dagar med sisodär uppdatering.
 
Men hur som helst så har detta vart en helt vanlig skoldag, men däremot efter skolan så åkte vi till Harry Potter- utställningen! Det var verkligen så OTROLIGT coolt och jag skulle verkligen rekommendera er att åka dit om ni har möjlighet, det stänger nämligen nu på söndag tror jag? Men hur som helst så var det verkligen så himla värt det, fotade även en del som kommer upp mer imorgon! Vi åt även på restaurang innan det och jag åt en sån sjukt god kycklingsallad, helt perfekt var den och bland de godaste salladerna jag ätit, hann inte riktigt ta kort för det vart lite stressigt tyvärr men den var helt underbar.
 
Imorgon så är det ingen vanlig skoldag däremot, utan nämligen friluftsdag och man har fått välja en valfri aktivitet och jag har valt zumba! Aldrig testat det så det ska bli hur kul som helst tror jag! Sjukt taggad. Börjar dessutom inte förrän vid tio så får iaf en liten sovmorgon. Ska bli himla kul att kicka igång träningen igen efter en veckas uppehåll p.g.a förkylning. Men jag mår hur bra som helst nu igen så nu ska jag börja trappa upp på träningen igen :D
 
Sitter just nu och dricker en kopp te och tar det lite lugnt, eftersom jag har sovmorgon så har jag lite längre kväll framför mig så ska nog sätta på ett avsnitt av PH innan jag somnar, så beroende av det haha.. xoxo♥
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback